The Hamilton Lab

ALGEMENE VOORWAARDEN THL

GEBRUIKSVOORWAARDEN

Door onze website te gebruiken, gaat u akkoord met de Gebruiksvoorwaarden. We kunnen deze
voorwaarden wijzigen of bijwerken, dus controleer deze pagina regelmatig. Wij verklaren of garanderen niet
dat de informatie op onze website juist, volledig of actueel is. Dit omvat informatie over prijzen en
beschikbaarheid. Wij behouden ons het recht voor om eventuele fouten of weglatingen te corrigeren en om
informatie op elk moment zonder voorafgaande kennisgeving te wijzigen of bij te werken. Als je niet akkoord
gaat met alle bepalingen van deze overeenkomst, mag je de website niet bezoeken en geen enkele dienst
gebruiken. De volgende onderwerpen in deze overeenkomst zijn uitsluitend bedoeld om het je gemakkelijk te
maken en doen geen afbreuk aan deze Voorwaarden, noch zijn ze op andere wijze van invloed hierop.

TARIEVEN

Een samengestelde prijsopgave verplicht de kapper niet tot het verrichten van een gedeelte van de opdracht tegen een overeenkomstig deel van de opgegeven prijs

De klant verbindt zich met de kapper de hiervoor afgesproken prijs te betalen. Indien dit niet voor de behandeling besproken is gaat de kapper er vanuit dat onze tarieven de klant bekend zijn. Onze tarieven zijn te vinden op onze website onder het kopje: prijzen

AANSPRAKELIJKHEID

De kapper garandeert dat de in de kapsalon uitgevoerde behandeling voldoet aan de eisen van vakbekwaamheid. Zij maakt daarbij gebruik van deugdelijke middelen en materialen.

De kapper mag ten aanzien van de verrichten behandeling er vanuit gaan, dat de klant in een goede lichamelijke conditie verkeerd. Omstandigheden bij de klant die het resultaat van de behandeling kunnen beïnvloeden, of die kunnen leiden tot voor de klant ongewenste nevenverschijnselen, dient de klant vooraf aan te geven. Hieronder valt medicijngebruik, allergieën en/of bestraling. Ook het gebruik van Hennapoeder of haarkleuringen met metaalhoudende ingrediënten kunnen het eindresultaat beïnvloeden.

Is de behandeling niet zoals de klant verwachtte dan kan de klant een klacht indienen bij de kapper. De klant dient de klacht binnen 1 week na de behandeling kenbaar te maken aan de kapper.

De klant dient de kapper de mogelijkheid te bieden om de klacht op te lossen, d.m.v. één nieuwe behandeling. De kapper is niet verplicht om de klant geld terug te geven bij ontevredenheid. Het is ten alle tijden is het doel om de klant met een tevreden resultaat te behandelen. Mocht dit uitkomen op andere type behandelingen dienen deze betaald te worden door de klant zelf.

De kapper aanvaardt geen enkele aansprakelijkheid indien tegen het advies in, de klant eist dat er toch bepaalde werkzaamheden doorgang moeten vinden. Mocht de kapper niet achter de werkzaamheden staan die ingepland staan mag deze afspraak geweigerd worden. Bij twijfel over de kwaliteit van het haar tijdens een kleurbehandeling wordt er altijd een ‘eigen risico formulier’ ondertekend.

Indien er schriftelijk reactie gegeven wil worden gegeven op de algemene voorwaarden, mag dit gemaild worden naar: info@thehamiltonlab.nl. Wij streven ernaar om binnen 24 uur een reactie te geven.

ONLINE AGENDA & ANNULERINGEN

In onze online boekingsomgeving via de website waar je zelf jouw afspraken kunt beheren, zit ook ons ‘NO-SHOW’ systeem verwerkt. Een No-Show is een klant die geen gebruik maakt van zijn/haar gereserveerde afspraak, die alle mogelijkheden om een afspraak tijdig af te zeggen niet heeft gebruik en dus onaangekondigd niet verschijnt.

Waarom hanteren we het No-Show beleid?

In de prijs van een behandeling zitten veel kosten verwerkt, en bij de meeste kapsalons zijn ook de klanten die niet komen opdagen verwerkt in de prijs, de zogenaamde: No Shows. Zoals iedereen van ons gewend is, zijn wij geen standaard kapsalon maar transparant en duidelijk. Wij vinden het daarom niet nodig om onze eventuele No Show kosten door te berekenen in de prijs van onze bestaande behandelingen. Daar kun jij vervolgens van profiteren omdat wij hierdoor onze prijzen bewust laag kunnen houden. Wij vinden het daarom niet nodig dat jij als trouwe klant hiervan de dupe moet zijn.

Onze voorwaarden voor onze No Shows zijn als volgt:

Vóór 24 uur voor behandeling – kosten = Gratis

Klanten kunnen tot minimaal 24 uur van te voren gratis annuleren, in de ontvangstmail die je krijgt zit de optie ‘afspraak annuleren’ of ‘afspraak beheren’, hiervoor wordt niets in rekening gebracht.

Binnen 24 uur voor behandeling – kosten = 50%

Klanten die wel hun afspraak binnen 24 uur voor behandeling annuleren wordt 50% van de behandeling in rekening gebracht voor de gereserveerde tijd en plaats.

Niet gekomen/Vergeten/Te laat, kosten = 100%

Klanten die geen gebruik maken van zijn/haar gereserveerde plaats of te laat zijn, alle mogelijkheden om een afspraak af te zeggen niet gebruiken en onaangekondigd niet verschijnen, wordt het volledige bedrag in rekening gebracht voor de gereserveerde tijd en plaats. Het No-Show systeem zal dit automatisch herkennen en bijhouden wie wel, wie niet of wie te laat is voor zijn of haar ingeplande afspraak.

E-mail bevestiging

Je ontvangt een email bevestiging voor jouw afspraak een extra herinnering in de vorm van een e-mail. Soms belanden deze herinneringen in de spam-box van de ontvanger waardoor het lijkt of deze niet verstuurd is. Deze e-mail is daarom een extra geheugensteun, je bent echter zelf verantwoordelijk voor het noteren en nakomen van jouw afspraak. Mocht je niet meer weten wanneer je jouw afspraak hebt gemaakt neem dan contact met ons op.

SMS herinnering

Je ontvangt één dag voor jouw afspraak een extra herinnering in de vorm van een SMS. Deze SMS is daarom een extra geheugensteun, je bent echter zelf verantwoordelijk voor het noteren en nakomen van jouw afspraak. Mocht je niet meer weten wanneer je jouw afspraak hebt gemaakt neem dan contact met ons op.

WEBSHOP BESCHIKBAARHEID

Bij de aankoop van een artikel kan het altijd voorkomen dat het gekochte artikel niet in behandeling kan
worden genomen bij gebrek aan beschikbaarheid. Wij zullen de bestelling annuleren en per e-mail contact
opnemen met de koper. Houd er rekening mee dat alle artikelen beperkt zijn!

BEVEILIGING

Aankopen gedaan via THE HAMILTON LAB worden beveiligd door iDeal, het meest vertrouwde bedrijf voor
het verwerken van internetbetalingen. Persoonlijke contactgegevens die aan ons worden doorgegeven,
zullen nooit worden verkocht of gedeeld met derden.

VERZENDEN

Wij leveren enkel uit voorraad. Verzending vindt plaats binnen 3-5 werkdagen vanaf de aankoopdatum. Wij
zijn niet verantwoordelijk voor verloren, gestolen of beschadigde zendingen. Alle zendingen zijn verzekerd
en de koper neemt alle verantwoordelijkheid op zich voor claims die bij de vervoerder worden ingediend.
Onze bestellingen worden geleverd door onze vervoerder THL/DHL. Op Nederlandse nationale feestdagen
worden er geen bestellingen verstuurd en/of aangeboden. Delivering THE HAMILTON LAB doet ten alle
tijden haar uiterste best om jouw bestelling zo snel mogelijk bij je thuis te bezorgen! Wij leveren tijdelijk niet
buiten Nederland.

TERUGSTUURBELEID

Je hebt het recht om binnen een termijn van 14 dagen zonder opgave van reden het product te retourneren,
zolang het product ongeopend en ongebruikt is. De herroepingstermijn verstrijkt 14 dagen na de leverdatum.
Let op!
Voor het beoordelen van verbruiks- en/of hygiëne producten en tools (zoals shampoo, huidverzorging,
stylingproducten/tools etc.) is het niet toegestaan om de verpakking te openen en/of het product te
gebruiken. Het uitgangspunt hierbij is dat de klant het product slechts mag hanteren en inspecteren zoals
hij/zij dat in de winkel zou mogen doen. De klant is aansprakelijk voor waardevermindering van het product
die het gevolg is van een manier van omgaan die verder gaat dan toegestaan. Indien je een hygiëne product
retourneert wordt er een waardevermindering van 100% toegepast.

RETOURNEREN

• Je kunt binnen 14 dagen na ontvangst aan ons laten weten dat je van de aankoop af wenst te zien.

Na aanmelding heb je vervolgens nog eens 14 dagen om de producten daadwerkelijk te

retourneren. Je kan ook zonder voorafgaande mededeling de producten binnen 14 dagen na

ontvangst terugsturen, als je daarbij maar een mededeling voegt waaruit jouw wens tot herroeping

blijkt.

• Indien het pakket wordt geretourneerd hebben wij een ingevuld retourformulier nodig om de retour te

verwerken. Het formulier dient aanwezig te zijn in je pakket, je kan hiervoor gebruikmaken van

het retourformulier.

• Indien het pakket niet compleet is, of er zijn problemen rondom de levering dan dien je dit binnen 48

uur na ontvangst te melden.

• Klopt je bestelling niet? Geef dit binnen 48 uur na ontvangst aan ons door, dan lossen we dit zo snel

mogelijk voor je op! Neem contact op met webshop@thehamiltonlab.nl of bel of App naar +31 6 39 75 53 10 en vermeld hier duidelijk jouw naam, ordernummer en de items waar het om gaat.

• Zowel de kosten als het risico van verzenden zijn bij een retournering voor eigen rekening. We raden

aan om het verzendbewijs goed te bewaren. Wij vergoeden niet de verzendkosten voor het

retourneren van uw goederen.

• Niet-identificeerbare retourzendingen worden voor maximaal 1 maand opgeslagen. De klant kan zich

melden via de klantenservice. Na deze periode wordt het pakketje via eigen administratie verwerkt

en kan hier niet meer over gecorrespondeerd worden.

• Je ontvangt het bedrag inclusief leveringskosten (met uitzondering van eventuele extra kosten ten

gevolge van je keuze voor een andere wijze van levering dan de door ons geboden goedkoopste

standaard levering) binnen 14 dagen nadat wij op de hoogte zijn gesteld van de beslissing de

overeenkomst te herroepen.

• Wij betalen je terug met hetzelfde betaalmiddel als waarmee je de oorspronkelijke transactie hebt

verricht, tenzij je uitdrukkelijk anderszins hebt ingestemd.

• De terugbetaling zal plaats vinden wanneer wij de goederen hebben ontvangen, of je hebt

aangetoond dat de producten retour zijn gezonden. Dit is binnen de wettelijke termijn van 14 dagen.

Het retouradres is:

THE HAMILTON LAB

Goirkestraat 53A

5046 GD Tilburg

Nederland

Telefoonnummer: +31 6 39 75 53 10

E-mailadres: webshop@thahamiltonlab.nl

0
    0
    Jouw winkelwagentje
    Je winkelwagentje is leegTerug naar de webshop